Cos 0

Termeni și condiții

Termeni si conditii

1. Partile contractante si alte elemente definitorii

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre Akt Decor Grup SRL prin intermediul site-ului www.aktdecor.ro, catre Beneficiar si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Beneficiar – persoana fizica sau juridica ce emite o Comanda.
Vanzator - societatea comerciala Akt Decor Grup SRL.
Bunuri - orice produs care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Beneficiarului.
Comanda – se accepta strict comenzile electronice facute prin site intre Vanzator si Beneficiar prin care Vanzatorul este de acord sa livreze si Beneficiarul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

 

2. Documentele contractuale

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul aktdecor.ro, Beneficiarul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

 

3. Obligatiile Vanzatorului

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Beneficiar, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

a. Vanzatorul va livra Bunurile care indeplinesc cerintele, si specificatiile din descrierea produsului sau transmise pe email Beneficiarului;
b. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

4. Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Beneficiarului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Beneficiar pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. Confidentialitate

Informatiile de orice natura furnizate de catre Beneficiar Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

 

6. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Beneficiarul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Beneficiarul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.
In cazul in care Beneficiarul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

 

7. Facturare-plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Beneficiar o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Beneficiarului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

 

8. Riscuri-Responsabilitati

a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile in sistem de curierat usa-la-usa catre Beneficiar.
b. Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Beneficiar diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul beneficiarului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor pe teritoriul Romaniei.

 

9. Acceptare

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care beneficiarul descopera ca Produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele.

 

10. Garantii

Toate produsele comercializate de catre AKT Decor Grup beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Cu o experiență de peste 15 ani în execuția mobilierului din fier forjat, AKT Décor Grup garantează calitatea pieselor de mobilier executate. Drept dovadă, vă oferim o garanție de 20 de ani pentru structura metalică a paturilor.
Garanţiile AKT Décor Grup nu afectează în niciun mod drepturile legale ale consumatorilor persoane fizice, aşa cum sunt stabilite prin dispoziţiile Legii nr. 449/2003 din 12/11/2003. 

AKT Décor Grup se angajează să garanteze conformitatea bunurilor achiziţionate. Conform prevederilor legale, consumatorii (respectiv persoanele fizice sau grupul de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale sau liberale), într-un termen de 20 de ani de la livrarea paturilor și 2 ani pentru celelalte produse, vor avea dreptul:
- să ceară repararea produsului sau înlocuirea acestuia, fără plată, într-o perioadă de timp rezonabilă ce nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusă la cunoștință lipsa conformităţii, cu excepţia situaţiei când această măsura este imposibilă (dacă nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire) sau disproporţionată (dacă impune costuri nerezonabile vânzătorului);
- să ceară reducerea corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în cazul în care nu beneficiază de repararea, înlocuirea produsului sau măsurile reparatorii nu au fost luate într-o perioadă rezonabilă. Rezoluţiunea nu este posibilă dacă lipsa conformităţii este minoră.

Aceste drepturi nu aduc atingere prevederilor Codului Civil cu privire la răspunderea pentru vicii ascunse.
Prin urmare, orice defect de fabricație găsit la produsele AKT Decor este acoperit de serviciul de garanţie
Conform prevederilor art. 2 pct. a din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora şi ale art. 2 pct. 2 din Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecția consumatorului, prezentele condiţii aferente garanțiilor oferite produselor AKT Décor Grup se aplică NUMAI CONSUMATORILOR PERSOANE FIZICE SAU GRUPURI DE PERSOANE FIZICE care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse în afara activităţii lor profesionale sau comerciale. 
Prezenta garanție reprezintă certitudinea calității unui produs și se aplică oricărui produs AKT Décor Grup achiziționat în România. 
Garanţia oferită de AKT Décor Grup are ca scop: 
- Repararea sau înlocuirea fără nici un cost suplimentar a unui produs, dacă se constată o lipsă de conformitate, un defect de fabricaţie sau de material. Returnarea contravalorii se face numai dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit. 

Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă:
- Garanția nu se acordă produselor depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau în alte scopuri, alterate sau curățate prin metode improprii sau cu substanțe neadecvate. 
- Garanția nu acoperă uzura normală a produsului, tăieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii la soare sau la o altă sursă puternică de căldură sau în urma contactului cu apa, vopsirea produsului de către client, deteriorări ale produsului în urma unor calamități, ruperea sau zgârierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea în condiţii de umiditate, curăţarea cu substanţe neadecvate; 
- Spargerea, zgârierea și ciobirea;
- Folosirea produsului în regim industrial, în locuri publice sau în scopuri profesionale.
- Intervenția, repararea sau modificarea produsului (debitare, găurire, vopsire, lipirea altor repere). 
- Garanţia este valabilă începând cu data cumpărării produsului. Durata garanţiei: 
- Garanţia pentru paturi este de 20 de ani. Condiţiile garanţiei sunt stabilite ținând cont de faptul că produsul se va uza de-a lungul anilor în condiţii normale.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@aktdecor.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

11. Transferul proprietatii.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Beneficiarului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Beneficiarului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalori acestora.

 

12. Raspundere.

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Beneficiarul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

13. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

14. Jurisdictia

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Beneficiar se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

15. Diverse prevederi

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

 

16. Politica de livrare

16.1. Termene de livrare

  • Comenzile pentru produsele aflate pe stoc sunt expediate în 1-2 zile lucraătoare din momentul realizării, pentru comenzile plasate de luni până vineri, până în ora 17.
  • Comenzile înregistrate după ora 17 vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare și expediate în funcție de disponibilitatea curierului.
  • Pentru produsele care nu sunt pe stoc, termenul estimativ de livrare este comunicat individual, după plasarea comenzii.

16.2. Modalități de transport

  • Livrarea se face prin firme de curierat rapid sau transport specializat, în funcție de volum, greutate și destinație.
  • Costul transportului este calculat și afișat în pagina de comandă înainte de finalizarea achiziției.
  • Înainte de expediere, clienții vor fi contactați prin e-mail sau telefon pentru confirmarea detaliilor de livrare.

16.3. Transport gratuit & taxe suplimentare

  • Promoțiile ce includ TRANSPORT GRATUIT nu se aplică produselor deja reduse sau celor din campanii speciale.
  • Produsele voluminoase sau care depășesc 31 kg nu sunt expediate prin curier obișnuit, ci paletizat prin transportatori specializați .
  • În cazul livrării paletizate, pot apărea costuri suplimentare pentru manipulare, care vor fi comunicate în prealabil clientului.

16.4. Responsabilitatea clientului la livrare

  • La primirea coletului, clientul trebuie să verifice integritatea acestuia.
  • Orice deteriorare vizibilă a ambalajului trebuie semnalată curierului în momentul livrării, iar eventualele reclamații legate de starea produsului se fac în termenul legal de 24 de ore de la primirea acestuia.

16.5. Respectarea legislației

Această politică de livrare respectă reglementările în vigoare privind comerțul la distanță și protecția consumatorului.

Pentru orice întrebări legate de livrare, ne puteți contacta la 0729660866.

 

17. Politica de retur

Dreptul de retragere

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor în contractele la distanță, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, este necesar să ne transmiteți o solicitare clară în acest sens la adresa de e-mail: office@aktdecor.ro

Informații necesare pentru rambursare

În solicitarea dvs. de retur, vă rugăm să includeți:

  • Numele complet
  • Numărul comenzii
  • IBAN-ul, numele titularului contului, banca și localitatea

Condiții de returnare

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate – intacte, fără urme de uzură sau deteriorare.

Nu se acceptă retururi pentru produse:

  • Deteriorate (rupte, sparte, îndoite, vopsea deterioarată etc.)
  • Cu urme de utilizare

Modalitate de retur

Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat, cu livrare la adresa:

A.K.T. DECOR GRUP
Strada Înclinată nr. 129, Sector 5, București
Telefon: 0729 660 866

Costurile de retur vor fi suportate de client, conform art. 14 alin. 2 din OUG 34/2014.

Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se face în termen de maximum 14 zile calendaristice de la recepționarea și verificarea produselor returnate.

Se va rambursa contravaloarea produsului/produselor, mai puțin costul livrării către client, taxa de procesare (4,99 lei), taxa de ramburs ( 5 lei doar pentru clientii care au optat pentru plata comenzii ramburs) și comisionul de plata prin transfer bancar a sumei restituite, aferentă produselor returnate (9.45 lei).

Modalități de rambursare:

  • Plăți cu cardul: rambursarea se va face în contul din care a fost efectuată plata.
  • Plăți ramburs sau prin ordin de plată (OP): rambursarea se face prin transfer bancar, în contul indicat de client.

Colet nerecepționat / refuzat

Dacă refuzați preluarea coletului de la curier, iar acesta este returnat către noi, vi se va rambursa doar suma aferentă produsului, fără taxa de transport, întrucât coletul a fost procesat și expediat deja.

Suport clienți

Pentru orice întrebări legate de retur, ne puteți contacta la:

Email: office@aktdecor.ro
Telefon: 0729 660 866